Опорний заклад Демидівський ліцей
Форма входу

Пошук

Календар
«  Травень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Архів записів

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 23.09.2019, 17:30

Головна » 2019 » Травень » 30 » STEM-освіта не лише модно а й актуально
08:56
STEM-освіта не лише модно а й актуально

29 травня на базі навчального закладу відбувся семінар «Теорія і практика STEM-освіти» під керівництвом Левшенюка Володимира Ярославовича, кандидата педагогічних наук, завкафедрою природничо-математичних дисциплін Рівненського ІППО. В семінарі взяли участь вчителі природничо-математичних дисциплін Демидівського ліцею, а також вчителі початкових класів Демидівського ОТГ, Бокіймівської ОТГ, Боремельської ОТГ, Підлозцівської ОТГ, Демидівського району,  які проходять підвищення кваліфікації і будуть  впроваджувати НУШ в 2019-2020нр.

Чому STEM-освіта так актуальна? Стрімка еволюція технологій веде до того, що незабаром найбільш популярними та перспективними на планеті фахівцями стануть програмісти, IT-фахівці, інженери, професіонали в галузі високих технологій і т.д. У віддаленому майбутньому з'являться професії, про які зараз навіть уявити важко, всі вони будуть пов'язані з технологією і високо технологічним виробництвом на стику з природничими науками. Особливо будуть затребувані фахівці біо- та нано-технологій.

Постає питання - як підготувати таких фахівців? Навчання - це не просто передача знань від учителя до учнів, це спосіб розширення свідомості і зміни реальності.

STEM-орієнтований підхід до навчання  є одним з актуальних напрямів модернізації та інноваційного розвитку природничо-математичного, гуманітарного профілів освіти, який сприяє популяризації інженерно-технологічних професій серед молоді, підвищенню поінформованості про можливості їх кар’єри в інженерно-технічній сфері, формуванню стійкої мотивації у вивченні дисциплін, на яких ґрунтується STEM-освіта.

У STEM-освіті активно розвивається креативний напрямок, що включає творчі та художні дисципліни (промисловий дизайн, архітектура та індустріальна естетика і т.д.). Тому що майбутнє, засноване виключно на науці, навряд чи когось порадує. Але майбутнє, яке втілює синтез науки і мистецтва, хвилює нас вже зараз. Саме тому вже сьогодні потрібно думати, як виховати кращих представників майбутнього.

Використання провідного принципу STEM-освіти – інтеграції дозволяє здійснювати модернізацію методологічних засад, змісту, обсягу навчального матеріалу предметів природничо-математичного циклу, технологізацію процесу навчання та формування навчальних компетентностей якісно нового рівня. Це також сприяє більш якісній підготовці молоді до успішного працевлаштування та подальшої освіти, яка вимагає різних і більш технічно складних навичок, зокрема із застосуванням математичних знань і наукових понять.

Основні ключові компетентності концепції «Нової української школи», а саме: спілкування державною та іноземними мовами, математична грамотність, компетентності в природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова грамотність, уміння навчатися впродовж життя, соціальні й громадянські компетентності, підприємливість, загальнокультурна, екологічна грамотність і здорове життя, гармонійно входять в систему STEM-освіти, створюючи основу для успішної самореалізації особистості і як фахівця, і як громадянина.

Переглядів: 61 | Додав: DOM | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
МОН - РОУОН - РОІППО - Освітній портал Рівненщини - Відділ освіти - ВПУ-25
Створити безкоштовний сайт на uCoz