Одним із основних напрямів психопрофілактичної роботи в школі є психолого-педагогічний консиліум. Він є найціннішим інструментом, що дає змогу скласти для кожного учня власний освітній маршрут, підібрати оптимальний варіант індивідуального підходу. Консиліум також взаємно збагачує знаннями кожного з його учасників, адже йому передує досить серйозне вивчення предмета обговорення. Саме тому 1 грудня 2016 року під керівництвом заступника директора з навчально-виховної роботи в початкових класах Демидівського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-ліцей» Менько Л. Б. було організовано та проведено психолого-педагогічний консиліум «Аспекти адаптації дітей шестирічного віку до умов навчання в школі» (1 класи). Класоводи 1-АБ кл. Гамків В. І. та Роюк І. В., спираючись на результати власних спостережень, подали педагогічну та психологічну характеристику навчальної діяльності й поведінки класу в цілому та окремих учнів. До обговорення долучилися практичний психолог Шимчук Т. Ф., соціальний педагог Гамків Т. М., вчитель-логопед Кіндратів І. С. По закінченню було прийнято рішення психолого-педагогічного консиліуму.




|