Демидівський л і ц е й
Форма входу

Пошук

Календар
«  Січень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Архів записів

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 22.10.2018, 09:21

Головна » 2018 » Січень » 22 » Говорити англійською – це не дань моді, а вимога часу
10:03
Говорити англійською – це не дань моді, а вимога часу

У наші дні знання іноземної мови відіграють велику роль. Часи змінюються і потрібно бути універсальним. Ми живемо в такий час, коли дедалі ширше розвиваються звя’зки з різними країнами і народами. І сьогодні вивчення іноземних мов, зокрема англійської, є актуальним і доступним у всьому світі. Люди хочуть спілкуватися під час поїздок за кордон, з іноземними партнерами по роботі чи з друзями по листуванню, а для когось це просто хобі. Вивчення англійської мови – нелегка справа. Це тривалий процес, який вимагає багато часу і зусиль. Люди, що досягають успіхів у вивченні іноземної мови, усього лише займаються цим систематично, виділяють час на іноземну мову щодня. Адже, іноземна мова, як і будь-яка навичка, потребує регулярної практики. І це єдиний шлях розвинути свої знання до високого рівня. Одним із найкращих способів вивчення іноземної мови є спілкування з носіями мови. І ось уже впродовж року учні Демидівського ліцею мають таку можливість покращити свій рівень володіння спілкування англійською мовою разом із волонтером Корпусу Миру Вільямом Хайлендом. Працюючи у команді з вчителями-партнерами волонтер впроваджує різні ідеї, щоб підвищити мотивацію учнів до вивчення англійської мови. У цьому його підтримує та допомагає його сім’я. Значну увагу на уроках англійської мови Вільям приділяє роботі в групах. Головна мета – створити середовище, у якому учні повинні допомагати та підтримувати один одного для досягти успіху. Тому упродовж першого семестру учні у тих класах, де навчає Вільям працювали у групах, які були рівними за рівнем навченості і кожна група мала шанс перемогти. Відповідно були складені критерії, за якими кожна команда могла отримати бали, а за що втратити, а саме за виконання домашніх завдань, участь у проектах, результати тестів, дисципліна на уроках, тощо. Організація роботи в групах створювала жваву та конкурентоспроможну атмосферу на уроках. Також, це створювало ситуацію, де сильніші учні повинні допомогти слабшим щоб досягнути поставленої мети. Діти розвивали нові дружні відносини, допомагаючи один одному. Крім того, покращилось виконання домашніх завдань з предмета. Команди, які могли врегулювати цей баланс, були найбільш успішними. В кінці семестру підведені підсумки і переможці із кожного класу отримали подарунки, які батьки Вільяма прислали із Америки.

 

 

Переглядів: 196 | Додав: DOM | Рейтинг: 3.0/2
Всього коментарів: 0
МОН - РОУОН - РОІППО - Освітній портал Рівненщини - Відділ освіти - ВПУ-25
Створити безкоштовний сайт на uCoz